{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط یه منحرف منظور میگیره😔😂😜

فقط یه منحرف منظور میگیره😔😂😜
دیدگاه ها (۴)

حققق

😂😔

🥺

به خدا من منحرف نیستم فقط اکسپلورم … اکسپلورم … اره تقصیر من...

(تانحیرو دوستی قبول کرد سانمی نه سانمی به گیو نمیخوره)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط