{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

mmkmmkm 56655607

دیدگاه ها (۲)

از نظر من مردن به عنوان آدم خوبه بد تره

میخوام بمیرم اره

تابستان آمد با گرما و نورش، با عطر خوش میوه‌ها و خاطراتش.بهت...

السلام علیک یا بقیه الله العظم ع

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط