{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زنده موندیم اما زندگی نکردیم! 🖤🖤🖤

زنده موندیم اما زندگی نکردیم! 🖤🖤🖤
دیدگاه ها (۰)

مهم نیست شرایط چقدر سخت باشه یا تو چقدر ظریفبه خودت که باور ...

پر از همه خالی از درونتو باختا هیچکس پیشم نموند.

سلام فرمانده

و ما تنها نسلی هستیم که زندگی نکردیم فقط زنده بودیم

ما زنده موندیم💔

زندگی نکردیم اوس کریم..🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط