{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من ورژن اصلیشو بیشتر دوس داشتم 😂🗿

من ورژن اصلیشو بیشتر دوس داشتم 😂🗿
دیدگاه ها (۰)

هنوز دختری اگه...:)

وقتی سینگلی فشار میاره😂😂

🄻🄸🅂🄰

این اهنگ زیادی خوبه🙂

وای چقدر ویسگون عوض شده بعد ۶سال نصبش کردم 🥲🥲 ورژن قدیمشو بی...

ورژن اولش رو بیشتر دوست داشتم😐

ورژن یونمینشو از همه بیشتر دوست داشتم:)#یونگی #جیمین #یونمین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط