{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زود قضاوت نکن گلم.

زود قضاوت نکن گلم.
مخصوصا من.
دیدگاه ها (۵)

جوری که حرف زدن باهاش منو سر ذوق میاره🥺...@۹۸۹۰۳۴_۵۷۱۶

من و تو......

ولی سنگدل >>> ~`°•○•°`~

نمی دونم اونایی که دیگران رو زشت خطاب میکنن بی دلیل، خودشون...

مخصوصا دومی(قضاوت یوخ اسمشو یادم رفته)

تهمت نزنیم با آبروی کسی بازی نکنبم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط