{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای وینی رو میبینم دلم می خواد بزنم زیر گریه :))))))

وای وینی رو میبینم دلم می خواد بزنم زیر گریه :))))))

دلم براش تنگ شده :)
دیدگاه ها (۱۳)

یه فرشته از نسل آریا :)

#یونگی_بی_احساس_نیست

آرمی ، روز شماری کنید :)

من کتابش رو خوندم :)

ستایش و باران

دلم می خواد ..انقدر مشت بزنم به دیوار تا دیگه حسی نداشته باش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط