{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما درگیر و تو صف بانکیم که پولامون نمیدن یا تو صف نذری

بعد اونارو ببین........ای تف تو این........بیب بیب بییییب بیییب
🤌🤌🤌🤭🤭😕😕😤😤
دیدگاه ها (۱)

من خیلی وقته گفته بودم سیرک برتر...اینام به حرف من رسیدن

👌👌👌👌👌👌👌😍😍

🚗🚗🚗🚗🚗👌👌👌👌👌

😍😍👌👌👌🛵🛵🛵🛵

ای تف تو این ویسگون نمیتونم برای عنوان چیزه یه ایموجی بزارم ...

فقط این دوتا رو میخوامــ😭🧚🏻‍♀️عضو های دیگه ای هم هست،ولی اون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط