{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😢😢

😢😢
دیدگاه ها (۰)

عهد کردمکه خودم پشت خودم باشم و بس....‌‌

‌‌‌‌‌یک دل و این همه غم...!😢

"زیر این آسمون کبود دنیا به کام ما نبود...."

▪️آجَرَكَ اللهُ يا بَقيَّةَ الله...«وَ رَجَعَ الحُسَينُ إِلَ...

تقدیم به پسر هایی که تیکه میندازن

pov: یه روزعادی توی اکیپ اسلیترین پارت اولکدوم پیجی رو دیدید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط