{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان تو اهوازه😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

دوستان تو اهوازه😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔
چرا تو تهران نیستتتتت😢💔
دیدگاه ها (۱۵۰)

برگامممم اولین باره استوریم انقدر ویو خورده😲💗

گریمممم گرفتتتتتتتتتت😭😭😭💗💗💗خودم میام پیشت این یوپ😭🎀

اوففففففففف اصننننننن...💗🎀💍

دلم میخواد ربات ویسگونم روشن باشه ببینم کی هعی گزارش میکنه😭💔

چیز زیادی نیستتتتت

اصلااااااا مهم نیستتتتت🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط