اعتصاب ها تو انگلیس زیاد شده
اعتصاب ها تو انگلیس زیاد شده
در آخرینش،کارگران فرودگاهها اعلام کردند پرترددترین ایام سال (کریسمس) دست از کار خواهند کشید
در اعتراض به افزایش ۲ درصدی حقوق ها (میگن باید مطابق تورم ۱۱ درصدی باشه)
کارگران ریلی، دریانوردی، پرستاران و رانندگان هم تهدید کردند که اعتصاب میکنند
دولت میخواد با قانون جدید اعتصاب ها را محدود کنه و گفته اگه لازم باشه نیروهای مسلح را میفرسته به جای کارگرانی اعتصاب کرده کار کنند
پن: دوتا نکته داره، دومی را اول میگم: هرجای دنیا وقتی اقدامی منجر به «اخلال در جامعه» باشه حتی اگه به مسالمتآمیزترین شکل ممکن اتفاق بیفته برخورد میشه
اولی که از دومی مهمتره اینه که وقتی قانون فصل الخطاب باشه، حتی برای «برخورد» هم از قانون استفاده میشه
در آخرینش،کارگران فرودگاهها اعلام کردند پرترددترین ایام سال (کریسمس) دست از کار خواهند کشید
در اعتراض به افزایش ۲ درصدی حقوق ها (میگن باید مطابق تورم ۱۱ درصدی باشه)
کارگران ریلی، دریانوردی، پرستاران و رانندگان هم تهدید کردند که اعتصاب میکنند
دولت میخواد با قانون جدید اعتصاب ها را محدود کنه و گفته اگه لازم باشه نیروهای مسلح را میفرسته به جای کارگرانی اعتصاب کرده کار کنند
پن: دوتا نکته داره، دومی را اول میگم: هرجای دنیا وقتی اقدامی منجر به «اخلال در جامعه» باشه حتی اگه به مسالمتآمیزترین شکل ممکن اتفاق بیفته برخورد میشه
اولی که از دومی مهمتره اینه که وقتی قانون فصل الخطاب باشه، حتی برای «برخورد» هم از قانون استفاده میشه
- ۱.۸k
- ۱۹ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط