نترس ....!!!!
نترس ....!!!!
بیا در اوج خنده هایم شریک باش
من ...!
همیشه
تنها..!
گریه میکنم ....
بیا در اوج خنده هایم شریک باش
من ...!
همیشه
تنها..!
گریه میکنم ....
- ۷۶۸
- ۰۳ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط