عجب بارونی میاد، خدا بیامرزه نوح اگه الان زنده بود گیر می
عجب بارونی میاد، خدا بیامرزه نوح اگه الان زنده بود گیر میداد بیا کشتی بسازیم.
(جنتی کنار پنجره - یهویی)😅
#طنز
(جنتی کنار پنجره - یهویی)😅
#طنز
- ۵.۵k
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط