آدمها قند را میشکنند
آدمها قند را میشکنند
تا از طعمش استفاده کنند
رکورد را میشکنند تابه افتخار برسند
هیزم را میشکنند تا به گرمای آتش برسند
غرور را میشکنند بهافتادگی برسند
سکوت را میشکنند بهآوازی برسند
آدمها برای تمام
شکستنها دلایل خوبی دارند
امــا من هنوز نفهمیدم
که چرا آدمها دل را میشکنند ؟
تا از طعمش استفاده کنند
رکورد را میشکنند تابه افتخار برسند
هیزم را میشکنند تا به گرمای آتش برسند
غرور را میشکنند بهافتادگی برسند
سکوت را میشکنند بهآوازی برسند
آدمها برای تمام
شکستنها دلایل خوبی دارند
امــا من هنوز نفهمیدم
که چرا آدمها دل را میشکنند ؟
- ۵۶۲
- ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط