{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

صد فصل #بهار آید و بیرون ننهم گام!

صد فصل #بهار آید و بیرون ننهم گام!

ترسم که بیایی تو و در #خانه نباشم...
دیدگاه ها (۸)

از آن شادم که در هنگامه ی درد،غمی شیرین دلم را می نوازد...

من و تو هر دو تمامیم بِهَم...#عطار

گیلان

طبیعت گردی شمال

وصال در تابستان

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط