آدم ها دو دسته اند:
آدم ها دو دسته اند:
غیرتی و قیمتی....
دسته اول با خدا معامله میکنند دسته دوم با بنده خدا.....
غیرتی و قیمتی....
دسته اول با خدا معامله میکنند دسته دوم با بنده خدا.....
- ۳.۱k
- ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط