{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سناریو:وقتی پدرتن و موهات فره و...

سناریو:وقتی پدرتن و موهات فره و...
اصل سناریو اینه:وقتی پدرتن موهات فر هستش و دوست داری صاف کنی به خاطر اینکه موقع شانه کردن دردت میاد
[هیونگ لاین ]
نامجون:
"آییییی دستم درد گرفت اه!"
یه روز که داره از دم در اتاقت رد میشه صدای غر زدنتو میشنوه.
میاد تو اتاقت:"چیشده باز؟"
بزور داشتی موهات شونه میکردی..با حالت گریه ی الکی گفتی:"خسته شدم از این موها! من موهای صاف میخوام بابا"
میاد سمتت و شونه رو از دستت میگیره:"نمیخواد خودت شونه کنی..من اینجام واست انجام میدم"
موهاتو اروم شونه میزنه جوری که اذیتت نکنه

جین:
دستشو تو موهات میکشه و در حالی که داره موهات با اسپری اب خیس میکنه ، غر میزنه و میگه:"دلت میاد این خوشگلارو صاف کنی؟!"
_"باباااا..خب دردم میاد عه!"
ماسک مویی که تازه برات خریده بود رو به موهات میزنه:"بیا..اینو برات میزنم خودمم برات شونه میکنم تا دردت نیاد و غر غر نکنی!"
وقتی که موهاتو شونه میکنه میگه:"دفع آخرت باشه به این موها میگی زشت هااا"
و هردوتون میخندید

یونگی:
وقتی میفهمه موهاتو میخوای صاف کنی ، چند لحظه ساکت میشه و میاد سمتت:"واقعا.‌.. خیلی دوست داری موهاتو صاف کنی؟"
بهش نگاه میکنی‌:"همه بهم میگن موهامو صاف کنم تا اذیت نشم"میدونستی اون دوست نداره موهاتو صاف کنی..با ناراحتی دستشو لای موهات میکشه و نوازشش میکنه:"به تصمیمت احترام میزارم..ولی میدونی ، این موها هر وقت میبینمشون یاد خودت میوفتم کت چقدر خاصی!"
ادامه میده:"دختر قشنگم یادت نره که تو همه جوره زیبایی!"

جی هوپ:
چندتا ویدیو استایل کردن موی فر از تو اینترنت پیدا کرد..توهم یه گوشه داشتی غر میزدی و ناله میکردی برگشتت سمتت و گفت:"اخی عزیزم..دردت میاد نه؟ الان درستش میکنم!''
بالاخره یه ویدیو انتخاب میکنه و میگه:"بیا..از این به بعد باهم مراقبشون باشیم!"
با حوصله از پایین موهات شروع می‌کنه تا گره‌ها آروم باز بشن.
هر بار که از درد صورتت جمع میشه، مکث می‌کنه و با نگرانی می‌پرسه:
"درد گرفت؟... ببخشید، آروم‌تر انجامش میدم."

[مکنه لاین]
جیمین:
با این موضوع خیلی مخالفت میکنه چون باور داره که موی فر خیلی قشنگ تر نشونت میده
با ذوق یکی از فر هاتو دور انگشتش میپیچه:"آیگو..چجوری دلت میاد اینارو صاف کنییی؟! ادم باورش نمیشه موی طبیعی انسان انقدر قشنگ فر باشه!"
_"بابا..نمیتونم از پسشون بر نمیام..خودمم دوست ندارم خیلی اذیت میشم!"
لبخند مهربونی میزنه:"من کنارتم عزیزم..من برات شونه میزنم!"

تهیونگ:
با ناراحتی یه گوشه نشسته بودی..متوجه ناراحتیت شد
به سمتت اومد و ازت پرسید:"چی باعث شده دختر من اینجوری ناراحت یه گوشه بشینه؟"
_"ایکاش منم مثل دوستام موهام صاف بود..انقدر اذیت نمیشدم..دوستام میگن موهای من زشته!"
اخم میکنه:"کی گفته که باید شبیه بقبه باشی؟ چرا باید دیگران رو از خودت راضی نگه داری؟!"
کنارت نشست:آروم یکی از فرهای موهاتو کنار گوشَت می‌ذاره:
"من عاشق همین موهام... چون مال توئه."

جونگ کوک: از پشت بغلت میکنه:"خسته نشدی انقدرررر با ابن موهای بدبختت کلنجار رفتی؟!"
چونشو رو سرت میزاره و میگه:"انقدر به خودتت سخت نگیر!"
_"خسته شدم..دردم میگیره هر موقع شونه میکشم"
لبخند میزنه:"هر طور که باشی قشنگی..چه موهای صاف چه فر!"

راستی میدونستید منم موهام فره؟🤧
این سناریو رو دوست داشتید؟کدوم قشنگ تر بود به نظرتون؟
دیدگاه ها (۳۸)

نمیدونم دقیقااز این کار چی بهشون میرسه فقط خیلی رو مخه!سلام ...

چندپارتی:وقتی ناراحتش میکنی و...pt⁶(end)_"بود؟"سرشو تکون داد...

:⚽️scenario Blulock

1 👌🍀👌🌺میخوای فقط باکمترین قیمت ممکن موهاتو کراتینه کنی 🌺شامپ...

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط