{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من کاپمو چند ببرم منالع خوب باشه؟

من کاپمو چند ببرم منالع خوب باشه؟
همیشه مخازنم فول بود اپ جدید هیچی نیست.شیش روزه.
دیدگاه ها (۲۸)

#دخترونه

#گردنبند#دخترونه

#لاک#دخترونه

#لاک#دخترونه

⊹ دقیقا، قرار نیست زندگی همیشه خوب باشه. 🎀ֹ ִ

تموم آرزوهام برا توئه دوست دارم همیشه حالت خوب باشه بخندی. ...

دیگه تو بی خوابیام کنارم نیست...دیگه تو حال بدیام کنارم نیست...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط