هیچکس بی درد و غصه
هیچکس بی درد و غصه
و گرفتـاری نیست
اما قشنگیـش به این که
تـو اوج غم لبخند بـزنـی
و ببینی خدا خیلی بزرگـه
دلتون بی غصه . . .
و گرفتـاری نیست
اما قشنگیـش به این که
تـو اوج غم لبخند بـزنـی
و ببینی خدا خیلی بزرگـه
دلتون بی غصه . . .
- ۱.۴k
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط