آنقدر عزیزی که
آنقدر عزیزی که
به دل نمی نشینی!
تو
به جانم نشسته ای
به جای همه ی آرزوهایم
👤 فردا چهارشنبه دارم میرم دزفول ...
رستوران خوب سراغ دارید؟!😀 😀 😀
به دل نمی نشینی!
تو
به جانم نشسته ای
به جای همه ی آرزوهایم
👤 فردا چهارشنبه دارم میرم دزفول ...
رستوران خوب سراغ دارید؟!😀 😀 😀
- ۴۲۱
- ۰۹ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط