{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شفیعی کدکنی خطاب به اینترنشنال :

شفیعی کدکنی خطاب به اینترنشنال :
شرمت باد !
از بیگانه دریوزه می کنی ؟
دیدگاه ها (۰)

چند تا سلطنت طلب رفتن جلو سفارت ایران تو لندن برای حمایت از ...

مجری سابق من و تو هم فهمید .

مردم ایران :

خونه

چو عاشق می شدم ، گفتم : ربودم گوهر مقصود ، ندانستم که این در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط