{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده خداحق داره والا

بنده خداحق داره والا
دیدگاه ها (۴)

واقعا

باعرض پوزش

اقا یاسین ....پسرگل بنده

واقعا

اره والا نمیشه لودر رو روشن کنیاز روی بنده های خدا رد شی آبم...

دوست بنده فقط کرم داره^^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط