{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زحمت‌دارد؛‌آدم‌بودن‌را‌می‌گویم .

زحمت‌دارد؛‌آدم‌بودن‌را‌می‌گویم .
دیدگاه ها (۱)

به روایت تصویر :گرررمه لامصب..._ عالی بود 😂😂

بھشتـم‌‌حسێݩ؏نوشتـم‌بہ‌روے‌انگشتر‌عقیقمحسێݩ؏ . .ٰ#اربابــم::...

عــطر‌تــو‌دارد‌این‌هوا!سࢪ‌بہ‌هواترین‌منم…🖇:🏿♂

با برادر گفتنت؛آتش به جانم می‌زنی !

عمری است که دم به دم علی می گویمدر حال نشاط و غم، علی می گوی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط