اولین جمله ای که در اول دبستان می آموزیم چیست؟ بابا آب دا
اولین جمله ای که در اول دبستان می آموزیم چیست؟ بابا آب داد_بابا نان داد.
میدانید اولین جمله ای که انگلیسی ها در دبستان یاد میگیرند چیست؟ من میتوانم بخوانم و بنویسم. و اولین جمله ای که ژاپنی ها یاد میگیرند؛ من باید بدانم.
واین است که ما همیشه چشمانمان به دست پدر است و پدر را ضامن همه ملزومات زندگی میدانیم و حتی در بزرگسالی نیز زندگی تجملی را انتظار داریم که ارث پدری ما باشد.
سلامتی همه پدرا
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
میدانید اولین جمله ای که انگلیسی ها در دبستان یاد میگیرند چیست؟ من میتوانم بخوانم و بنویسم. و اولین جمله ای که ژاپنی ها یاد میگیرند؛ من باید بدانم.
واین است که ما همیشه چشمانمان به دست پدر است و پدر را ضامن همه ملزومات زندگی میدانیم و حتی در بزرگسالی نیز زندگی تجملی را انتظار داریم که ارث پدری ما باشد.
سلامتی همه پدرا
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- ۷۴۷
- ۲۹ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط