این چه منطق بیخودیه که اگه برات خاطره های خوب ساخته باید
این چه منطق بیخودیه که اگه برات خاطره های خوب ساخته باید تا تهش بمونه باهات؟اصا اون ته که میگیم کجاس؟تهش چیع؟باید آدم زندگی کردن تو دنیایی باشی که هر لحظه ممکنه تنها ترین آدم روی این سیاره بشی
وگرنه سرتو بزار و بمیر
#خاص
وگرنه سرتو بزار و بمیر
#خاص
- ۳.۴k
- ۱۴ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط