{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام... مثلٖ درختی که در اندیشه خود

خسته ام... مثلٖ درختی که در اندیشه خود

روز و شب.، دلـــهــره ی گـنگ تـــبـــر را دارد


#مسعود_محمدپور
دیدگاه ها (۱)

☆☆☆

#راست-میگه-انصافا

ای جون دلم ♥♥♥

ﺯﻣﺴﺘﺎﻥ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺑﻰ ﺑﺮﮔﻰﺑﻴﺎ ﺍﯼ ﺑﺎﺩ ﻧﻮﺭﻭﺯﻡ .....#ﺳﻌﺪﻯ

السلام علیک یا بقیه الله العظم ارواحنالهم فدا

عجب ادیتییییییییی آهنگشو خیلیییی میدوستممم.امروز قراره روز خ...

به آیندگان بگو که شبِ ما چقدر شب بودو روز و روزِگار ما چطور ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط