{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوست جونیه مآ رآ فآلو بنمآیـد لدفن:)

دوست جونیه مآ رآ فآلو بنمآیـد لدفن:)

هرکس فآلو مینماید Dn بگذارد لآیک مینمآیمش:)
تو دنبال شونده ها حضور مینماید...
سپآس کـِ...
_.siM._
دیدگاه ها (۸)

دو ثآنیه بآ مآمآنمـ دعوآمـ شد:|الآن پنجــ سآعتهـ دآره بآ خود...

وآلآ:|_.siM._

بآشد عآشق شوید:|_.siM._

این قسمت فـآطی کمآندو شـآخـ میشود:|_.siM._

blackpink

چقدر بعضیا حسودن🙄 بهترین گروه جهان BTS 😎😜💖 هرکس بی تی اس رو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط