{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در #کوچه های یافـتنت پرسـه می زنم 

در #کوچه های یافـتنت پرسـه می زنم 
شاید که در میـانه‌ی مردم #ببینمت
دیدگاه ها (۱)

#هیچ #پیروزی#همیشگی نیست و هیچ #شکستی#نابود کننده #یادداشت

چند صباحی#آسمان_نزدیک_است

#چشم به راهیم

دارم ی ارت می زنم با لباس چرمی چرمش حالت واقعی داره 🤧؟؟؟

امیدوارم از دلتنگیم سرگشته ی کوچه پس کوچه های مارسی بشی مادم...

maryam :گاهی دلتنگ تو می شومگاهی هم دلتنگ ترگاهی به‌ ماهِ با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط