به سلامتی دوست، چه مجازی چه حقیقی!
به سلامتی دوست، چه مجازی چه حقیقی!
اسمش را میگذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته..
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند..
وقتی دلتنگیها و آشفتگیهایش را مینویسد،
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش،
نگرانش میشوم،
دلتنگش میشوم،
وقتی در صحبتهایم، به عنوانِ دوست یاد میشود،
مطمئن میشوم که حقیقیست..
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم..
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هر کجا که باشد...
به سلامتیِ دوست.....!
اسمش را میگذاریم دوست مجازی
اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته..
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند..
وقتی دلتنگیها و آشفتگیهایش را مینویسد،
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش،
نگرانش میشوم،
دلتنگش میشوم،
وقتی در صحبتهایم، به عنوانِ دوست یاد میشود،
مطمئن میشوم که حقیقیست..
هرچند کنار هم نباشیم
هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم..
من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم
هر کجا که باشد...
به سلامتیِ دوست.....!
- ۱۶۴
- ۱۳ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط