{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فردا میوفتم خوشحالم ننه

فردا میوفتم خوشحالم ننه
ایشالا مشروطی قسمت همه
مشروط شدم بیا بغلم
همه پاس شدن و
من از همه عقبم
دیدگاه ها (۱)

😍 😍

‏برای ما هیچوقت هیچی درست نمیشه فقط بدتر میشه ...♡

یه جایی میرسه نه غر میزنه نه گیر میده نه چکت میکنهبهش میگی ف...

یهویی طور با رفیق جآن...🙂

میگه آزاد شدم خوشحالم ننهایشاالله آزادی قسمت همه 🤣😂

بچه‌ها بازم امتحان دارم البته فردا.امتحان امروز رو با تقلب پ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط