تا پرستارم تو باشی دائم تمارض میکنم
تا پرستارم تو باشی دائم تمارض میکنم
تو چه دانی که کنارت بیمار بودن بهتر است
ارس آرامی
تو چه دانی که کنارت بیمار بودن بهتر است
ارس آرامی
- ۳۶۰
- ۰۳ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط