من اگر مرد بودم
من اگر مرد بودم
دست زنی را می گرفتم
پا به پایش فصلها را قدم میزدم،
و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم!
تا لااقل یک دختر در دنیا
از هیچ چیز نترسد!
🔻سیمین_بهبهانی
دست زنی را می گرفتم
پا به پایش فصلها را قدم میزدم،
و برایش از عشق و دلدادگی می گفتم!
تا لااقل یک دختر در دنیا
از هیچ چیز نترسد!
🔻سیمین_بهبهانی
- ۲.۵k
- ۲۴ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط