{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسم رب الجواد ...

بسم رب الجواد ...
نشسته ام بنویسم ... گدا نمیخواهی ؟
میان خانه ی خود ... بینوا نمیخواهی ؟
نشسته ام بنویسم ... ڪریم یعنی تو
ڪریم زاده ...تو حاجت روا نمیخواهی
قسم به روی شما ؛خوب میشوم اقا
فقط بیا و نگو ڪه : مرا نمیخواهی
من آمدم ڪه بگویم به تو سپاسم را
و جمع میڪنم این بار من ...حواسم را
ڪه تا دگر نبرم یابنَ فاطمه هرگز
به غیر ڪوی شما دست التماسم را
هزار غبطه به پای نگات میریزم
تمام عمر خودم را به پات میریزم
به غیر نان شما ڪه نخورده ام هرگز
ببین زبان و دهان نمڪ شناسم را
دلم ڪنار شما خانه در فلڪ دارد
جواد فاطمه نامت عجب نمڪ دارد
تمام جود خدا را اگر ڪنم تفسیر
رِسَم دوباره به نامت ز بس جوادی تو
نثار روی تو خواندم واِن یڪادم را
به عالمی ندهم ذڪر یاجوادم را
من انقَدر به شما میدهم سلام اقا
ڪه اخر از تو علیکَ السلام میگیرم
غلام هیچڪسی جز شما نخواهم شد
گدای ڪس به جز ابن الرضا نخواهم شد
تو امدی ڪه شوی قبله گاه مردم ما
تو آمدی شده دلشاد امام هشتم ما
من و دلم به تو سوگند عاشقت هستیم؛
محبت تو بُود باعثِ تفاهم ما
امیر هر دو سرا ؛ یا جواد؛ ادرڪنی
نظر نما به گدا ... یا جواد؛ ادرڪنی
فقط ز راهِ ولای تو یا ولیَّ الله
روَم به سوی خدا ... یاجواد؛ ادرڪنی
دیدگاه ها (۱)

نشسته مرد غریبی ڪنار گهواره ڪنار گریه ی بی اختیار گهوارهرضا ...

امام جواد علیه السلام : کَیْفَ یُضَیَّعُ مَنِ اللهُ کافِلُه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط