{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

❤❤

❤❤
هیچ کجای جهـــــــــــــــان
جایی برای ماندن نیستـــــــــــــــ !

من نفس هایــــــــــــــم را،
در ریه های تــــــــــــــــو جا می گذارم...!!
♥♥♥♥♥♥
دیدگاه ها (۱)

زندگی راه نخستی نیست. پس چرا اینقدر خودمونو به آب و آتیش می ...

☆☆☆☆

♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥

هر ادمی که میرود.....یک روز یک جایی به یک هوایی بر می گرددهم...

حضرت عشششق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط