{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی زلزله بیاد تو شمال و مخصوصا چالوس البته خدانکنه

یعنی زلزله بیاد تو شمال و مخصوصا چالوس البته خدانکنه
نصف جمعیت تهران
به دیار حق میشتابند خخخ
دیدگاه ها (۲)

والا

متل قو بهبه خخخخخ

منم متل قو بودم خخخ

بعضی جاها رو فقط باید دید…چون هرچقدر ازشون تعریف کنی، باز هم...

✨🫀 بیوگرافی من🫀✨

ته: فقط می‌خوام آت زود برگرده÷خوبه...ویو نیناباید دوستمو نجا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط