براتون پیش اومده عاشق آدمی که دوستتوت نداره باشید و یا بر
براتون پیش اومده عاشق آدمی که دوستتوت نداره باشید و یا برعکس آدمی که دوستتون داره رو روست نداشته باشید؟
.....
تجدید نظر در رابطه هایمان
یا مهم تر از آن نگاه عمیق تر و مهربانانه تر به خود... آدم های پیچیده، آدم های مغرور، آدم های خاص جذابند اما چرا ما باید پذیرای این پیچیدگی و غرور باشیم...؟!
احترام، آرامش و مهربانی حق ماست
حق هر جنبنده ای روی کره خاکی....
من فکر میکنم این کشش عجیب به سمت آدم هایی که دوستمان ندارند و ماندن در رابطه هایی که طرف مقابل با پیچیدگی ها و اختلالات شخصیتی اش آزارمان میدهد نه از خاص پسندی ما،
نه از دلبستگی بی حد به آن شخص که از ندیده گرفتن خودمان سرچشمه میگیرد
انگار گُلی باشیم که کویر را برای زیستن برمیگزیند با این حال که حق انتخاب رشد و نمو در دشتی زیبا را هم دارد ... پ.ن: لذت رابطه را با انتخاب غلط به دلپیچه ای احمقانه تبدیل نکنیم
.....
تجدید نظر در رابطه هایمان
یا مهم تر از آن نگاه عمیق تر و مهربانانه تر به خود... آدم های پیچیده، آدم های مغرور، آدم های خاص جذابند اما چرا ما باید پذیرای این پیچیدگی و غرور باشیم...؟!
احترام، آرامش و مهربانی حق ماست
حق هر جنبنده ای روی کره خاکی....
من فکر میکنم این کشش عجیب به سمت آدم هایی که دوستمان ندارند و ماندن در رابطه هایی که طرف مقابل با پیچیدگی ها و اختلالات شخصیتی اش آزارمان میدهد نه از خاص پسندی ما،
نه از دلبستگی بی حد به آن شخص که از ندیده گرفتن خودمان سرچشمه میگیرد
انگار گُلی باشیم که کویر را برای زیستن برمیگزیند با این حال که حق انتخاب رشد و نمو در دشتی زیبا را هم دارد ... پ.ن: لذت رابطه را با انتخاب غلط به دلپیچه ای احمقانه تبدیل نکنیم
- ۷۸۳
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط