{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و من

و من
چگونه
بی تو
نگیره دلم..؟
دیدگاه ها (۱۲)

همشون بهم میگن تپل :(

؟

یا مرا آنجا ببر که هستی یا بیا...

چشم درویش بکن موقع صحبت با منمن دلم خواسته شاید به شما زل ب...

دلتنگ تو بودن عجیب ترین کاریه ی که انجام میدم تو نمیدونی از ...

اگر بعد تو بارون بگیره قلبم آروم نگیره چی♥️♥️♥️

ایکاش امتحان نگیره اصلا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط