{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل دادم و دل بستم و دلدار نفهمید

دل دادم و دل بستم و دلدار نفهمید
رسوای جهان گشتم و آن یار نفهمید

عمریست که بر انجمنی غـــم گســـارم
غم دیدم وغم خوردم وغمخوار نفهمید

بــر دایـره ثابـت چشـمـــان خـمــارش
مجـــذوبم و آن عاشق پــرگار نفهمید

خیــس است ز اشکم دفتــر شعــرم
حـــزن غــزلم دیده و زنـــهار نفهمید

لبخند و نگاه و نفسش جمله همه گل
باغبان شدم و صاحب گلزار نفهمید
دیدگاه ها (۲)

آغوش من به نام تو باشد...گناه نیستدر اختیار تام تو باشد ...گ...

آسمان آبی ام را یک نفر دزدید و رفتهر چه عاشق تر شدم این نکته...

خیلی با حاله خخخخخخ تا کسی دست نزنه خخخخخ

خر تیپ 😂 😂 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط