{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا حس میکنم تو این عکسه چشمایه یوسانو چپ راسته😅

چرا حس میکنم تو این عکسه چشمایه یوسانو چپ راسته😅
دیدگاه ها (۸)

میکس جدیدم یکم بد شداگر دقت کنید صدای تامایو ماله مویچیرو هس...

هیگوچی ایچیو

میکس ساخت خودم خیلی بد شد

اگه آتسوشی دختر بود 😂 خودم سم ساختم

این عکسه تو اون سری کامل نیوفتاده بود

خیلی دلم میخواد مثل ایزوکو باشمممم... 😢دارم سعیمو میکنم اصلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط