🔶 وضع جهان .. قبل از بعثت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آ
🔶 وضع جهان .. قبل از بعثت پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) چنین بود👆 700 سال جنگ ویران کننده بین ایران و روم
دقت کرده اید؟ در پیجهای باستانگرا مخاطب فقط فکر میکند از اول تاریخ فقط اعراب به ایران حمله کردند و ما را به زور مسلمان کردند! و هیچ!
آنها ابدا به شما نمیگویند، روم (اروپای کنونی) هفتصد سال با ایران جنگید.. بارها ایران و بارها روم شکست خورد و در آخرین جنگ (خسروپرویز) ایران شکست خورد.
آنها ابدا به شما نمیگویند چرا وقتی از روم یا یونان شکست میخوردیم، بت پرست یا مسیحی نمیشدیم!
آنها ابدا به شما نمیگویند ایرانی وقتی دین منطق مند و اخلاقی اسلام را دید، کم کم و در عرض 400 سال مسلمان شد، نه با زور و شمشیر.
آنها ابدا از جنگهای 700 ساله ایران و روم و یونان به شما نخواهند گفت.. چون خودشان از نماینده روم کنونی ( اروپا و آمریکا) مواجب میگیرند..
آنها مخاطب عوام خود را فقط نسبت به اعراب و مسلمانان متنفر میکنند👆
#تاریخ #ایران #ایرانی #ایران_باستان #جنگ #جنگهای_ایران_روم #ایتالیا #روم #اروپا #کراسوس #خسروپرویز #پیامبر #اسلام #مسلمانان #اعراب #فتح_ایران #باستانگرایی #آریایی #اسلام_هراسی #ساسانیان #اشکانیان #هخامنشیان
👉 @roshangarii 🚩
دقت کرده اید؟ در پیجهای باستانگرا مخاطب فقط فکر میکند از اول تاریخ فقط اعراب به ایران حمله کردند و ما را به زور مسلمان کردند! و هیچ!
آنها ابدا به شما نمیگویند، روم (اروپای کنونی) هفتصد سال با ایران جنگید.. بارها ایران و بارها روم شکست خورد و در آخرین جنگ (خسروپرویز) ایران شکست خورد.
آنها ابدا به شما نمیگویند چرا وقتی از روم یا یونان شکست میخوردیم، بت پرست یا مسیحی نمیشدیم!
آنها ابدا به شما نمیگویند ایرانی وقتی دین منطق مند و اخلاقی اسلام را دید، کم کم و در عرض 400 سال مسلمان شد، نه با زور و شمشیر.
آنها ابدا از جنگهای 700 ساله ایران و روم و یونان به شما نخواهند گفت.. چون خودشان از نماینده روم کنونی ( اروپا و آمریکا) مواجب میگیرند..
آنها مخاطب عوام خود را فقط نسبت به اعراب و مسلمانان متنفر میکنند👆
#تاریخ #ایران #ایرانی #ایران_باستان #جنگ #جنگهای_ایران_روم #ایتالیا #روم #اروپا #کراسوس #خسروپرویز #پیامبر #اسلام #مسلمانان #اعراب #فتح_ایران #باستانگرایی #آریایی #اسلام_هراسی #ساسانیان #اشکانیان #هخامنشیان
👉 @roshangarii 🚩
۱.۱k
۲۹ بهمن ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۲)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.