{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ته تهش یه سوالی هست که روحتو تا ته می جوه: "چرا منو ن

ولی ته تهش یه سوالی هست که روحتو تا ته می جوه: "چرا منو نخواست؟"
دیدگاه ها (۱)

"نداشتن"هیچوقت به تلخی فراموش کردن یه داشتن نیست..!

‏پست‌ترین آدم‌ها آنهایی‌اند که آنقدر می‌مانند تا عاشقشان بشو...

به هر جایی میشه عادت کردجز جایِ خالی...

کسایی که منو دنبال می کنن اگه سوالی داشتید تو دایرکت حتما بپ...

ته این زندگی کجاست من می‌خواهم به تهش برسم!

منو یه جوری جا کن اون ته قلبت اره 🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط