تو فیلم سینما پارادیزو یک دیالوگ غمگین بود میگفت: وفادا
تو فیلم سینما پارادیزو یک دیالوگ غمگین بود میگفت: وفاداری چیز بدیه. وقتی وفادار باشی همیشه تنها میمونی ...
- ۹.۳k
- ۲۲ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط