{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری .

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری .
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام .
دیدگاه ها (۳)

یعنی میشود روزی برسد که بیایی مرا در آغوش بگیری ، بخواهم ا...

خوشجیله نه ؟؟

دلت را به کسی نسپار . این روزها برخی از سپرده ات بهره می خو...

اکانت قدیمیم که بن شد به نظرم حداقل همه یه بار بن شدن

ای ساعت دیواری .. تو چرا بیداری؟

دلتنگ اون موقع هام 🙂💔#pov

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط