سلام؟
سلام؟
بابت نبودم معذرت میخوام چند مدت بیمارستان بودم یه مدت خونه مادربزرگم تا از فضای شهر و اینترنت دور باشم واقعا خوب نبودم
ولی الان برگشتم ببخشید اگه توی خماری موندین واقعا معذرت میخوام خیلی خیلی
ولی الان پر قدرت برگشتم تا بگم قرار توی واتپد رمان بنویسم
اگه دوست داشته باشید رمان قبلی رو توی واتپد ادامه میدم چون توی ویسگون نمیتونم خیلی حال هوا رو وصف کنم تعدا کلمات زیاد میشه پست نمیکنه ویسگون اما توی واتپد میتونم
بازم شرمنده نبودم دلم خیلی براتون تنگ شده بود میدونم حداقل باید خبر میدادم ولی خب وضعیتم جوری نبود که توضیح بدم حالا اینا رو بیخیال
اگه توی واتپد بزارم حمایت میکنید؟😭
بابت نبودم معذرت میخوام چند مدت بیمارستان بودم یه مدت خونه مادربزرگم تا از فضای شهر و اینترنت دور باشم واقعا خوب نبودم
ولی الان برگشتم ببخشید اگه توی خماری موندین واقعا معذرت میخوام خیلی خیلی
ولی الان پر قدرت برگشتم تا بگم قرار توی واتپد رمان بنویسم
اگه دوست داشته باشید رمان قبلی رو توی واتپد ادامه میدم چون توی ویسگون نمیتونم خیلی حال هوا رو وصف کنم تعدا کلمات زیاد میشه پست نمیکنه ویسگون اما توی واتپد میتونم
بازم شرمنده نبودم دلم خیلی براتون تنگ شده بود میدونم حداقل باید خبر میدادم ولی خب وضعیتم جوری نبود که توضیح بدم حالا اینا رو بیخیال
اگه توی واتپد بزارم حمایت میکنید؟😭
- ۳۰۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط