{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رئالیا ناراحت نباشن، ۱۴ امتیاز چیزی نیست

رئالیا ناراحت نباشن، ۱۴ امتیاز چیزی نیست


ما تو ایرانِ خودمون یه تیمی داریم ۱۶ امتیاز با رقیبش اختلاف داره ولی طرفداراش هنوز دارن کل کل میکنن

🔴 @Perspolis#یا قرمز باش یا بمیر
دیدگاه ها (۱۹)

۲۵گل در الکلاسیکو...بیشترین گل❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ #kingleo

فقط دختر پرسپولیسی زن زندگیه تمام بحث نکنید❤ ❤ 😉 😉 😅 😅 😆 😆 😆

واویلا😘 😘 😍 ❤ ❤ ❤ ❤ 😂 😂 😂 😂 😂

👌 👌 👌

قرمز که میگیم، آدم یاد چی میفته؟ هیجان، عشق، یه جور آتیش تو ...

بیش از دو ماه از جنگ آمریکا و اسرائیل با ایران میگذره و هنوز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط