۱- "اعتراضات مردمی". این تعبیری است که از آنچه در شهرهای
۱- "اعتراضات مردمی". این تعبیری است که از آنچه در شهرهای ایران میگذرد "روایت" میشود.
۲- اما "اعتراض"، چه نسبتی با "قتل" و "آدمسوزی" و "شکنجه" و "رکیکگویی" و "برهنگی" و ... دارد؟! این چه اعتراضی است که حتی حداقلهای "امنیت" و "اخلاق" را نیز به باد داده است؟!
۳- و کدام "مردم"؟! بر فرض ناصواب که اینان بخش اندکی از مردم باشند، آیا یک "اقلیّت مطلق" میتواند برای "همه" تصمیم بگیرد؟! تکلیف منطق حکمرانی با "انتخابات" مشخص میشود یا با "اغتشاشات"؟! مردم، اینچنین نیستند.
۴- مجال فراوانی به جماعت اغتشاشگر داده شد. اینک باید به جای "حوصلهی جمالی"، "هیبت جلالی" را ببینند. چهبسا باید در "پاییز ۱۴۰۱"، دوباره "تابستان ۶۷" را آفرید. بگذار این "قاطعیت" را "سرکوب" بخوانند و جای "جلاد" و "شهید" را عوض کنند؛ در آنجا که "جان مردم"، بیارزش شده است، نباید از خدعهی واژهها هراسید. "امنیت مردم"، خط قرمزِ نظام جمهوری اسلامی است. اگر بناست عدهای کشته شوند، این عده، اغتشاشگران هستند نه مردم و نیروهای نظامی و امنیتی. "خشونتِ مقدس"، همین است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
#ایذه
۲- اما "اعتراض"، چه نسبتی با "قتل" و "آدمسوزی" و "شکنجه" و "رکیکگویی" و "برهنگی" و ... دارد؟! این چه اعتراضی است که حتی حداقلهای "امنیت" و "اخلاق" را نیز به باد داده است؟!
۳- و کدام "مردم"؟! بر فرض ناصواب که اینان بخش اندکی از مردم باشند، آیا یک "اقلیّت مطلق" میتواند برای "همه" تصمیم بگیرد؟! تکلیف منطق حکمرانی با "انتخابات" مشخص میشود یا با "اغتشاشات"؟! مردم، اینچنین نیستند.
۴- مجال فراوانی به جماعت اغتشاشگر داده شد. اینک باید به جای "حوصلهی جمالی"، "هیبت جلالی" را ببینند. چهبسا باید در "پاییز ۱۴۰۱"، دوباره "تابستان ۶۷" را آفرید. بگذار این "قاطعیت" را "سرکوب" بخوانند و جای "جلاد" و "شهید" را عوض کنند؛ در آنجا که "جان مردم"، بیارزش شده است، نباید از خدعهی واژهها هراسید. "امنیت مردم"، خط قرمزِ نظام جمهوری اسلامی است. اگر بناست عدهای کشته شوند، این عده، اغتشاشگران هستند نه مردم و نیروهای نظامی و امنیتی. "خشونتِ مقدس"، همین است.
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
#ایذه
۲.۲k
۲۶ آبان ۱۴۰۱
دیدگاه ها
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.