از دانشمند مصری پرسیدند؛ چرا زبان قبطیِ مصری نمانده اما د
از دانشمند مصری پرسیدند؛ چرا زبان قبطیِ مصری نمانده اما در ایران مردم همچنان به گویش پارسی سخن می گویند. او پاسخ می دهد؛ شما در ایران شخصی به نام فردوسی داشته اید که ما نداشته ایم!
- ۲۷۶
- ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط