{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میان نفسهایت حبسم کن.

میان نفسهایت حبسم کن.
من...
بی تو بودن را بلد نیستم...
🔻 🔻
دیدگاه ها (۱)

عشق تو بخشی از وجودمه❤ ️

می تراودحسرتِ آغوشاز آغوش ما...♥ ️#صائب_تبریزی‍

صداے خندہ هاے توافتادن تڪہ هاے یخ استدر لیوان بهار نارنجبخند...

من اصلا تقلب نکردم تو مدرسه و تاحالا هم بلد نیستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط