ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ ﺯﯾﺒﺎ...❤️
ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺻﺒﺢ ﺯﯾﺒﺎ...❤️
ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ...
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﻣﻴﺘﺎﺑﺪ...
ﭘﺮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﺪ...
ﻧﺴﻴﻢ ﮐﻪ ﻣﻲ ﻭﺯﺩ...❤️
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ:
ﺣﺘﻤﺎ ﺣﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ...
ﮐﻪ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﻳﺒﺎﺳﺖ...
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ ﮔﻨﺪﻣﻨﺪ...
ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﻳﮏ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺮﮐﺖ...
ﻭ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ...❤️
ﻗﺤﻄﻲ ﻭ ﮔﺮﺳﻨﮕﻲ ﺍﺳﺖ...
ﻭ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻢ ﮐﻪ...
ﺯﺭﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺪﻡ...
ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻓﻢ ﻣﻮﺝ ﻣﻴﺰنند...
ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻗﺪﺭ ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ...
ﻭ ﺁﻧﺮﺍ ﺩﺭ ﺳﻴﻠﻮﻱ ﺟﺎﻥ...
ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻱ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ...
ﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺑﻠﻨﺪﺗﺎﻥ ﺳﺒﺰ...
ﻭ ﺭﻳﺸﻪ ﭘﺎﮐﺘﺎﻥ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭ ﺑﺎﺩ...❤️
ﺳﻼﻡ....
ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ...
روز خوبی را برایتان آرزومندم...
صلوات ❤
ﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ...
ﺁﻓﺘﺎﺏ ﮐﻪ ﻣﻴﺘﺎﺑﺪ...
ﭘﺮﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﻣﻴﺨﻮﺍﻧﺪ...
ﻧﺴﻴﻢ ﮐﻪ ﻣﻲ ﻭﺯﺩ...❤️
ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﻣﻴﮕﻮﻳﻢ:
ﺣﺘﻤﺎ ﺣﺎﻝ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻢ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ...
ﮐﻪ ﺟﻬﺎﻥ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﻳﺒﺎﺳﺖ...
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ ﮔﻨﺪﻣﻨﺪ...
ﺑﻮﺩﻧﺸﺎﻥ ﻳﮏ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﺮﮐﺖ...
ﻭ ﻧﻌﻤﺖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﺒﻮﺩﻧﺸﺎﻥ...❤️
ﻗﺤﻄﻲ ﻭ ﮔﺮﺳﻨﮕﻲ ﺍﺳﺖ...
ﻭ ﻣﻦ ﭼﻪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻢ ﮐﻪ...
ﺯﺭﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﻱ ﮔﻨﺪﻡ...
ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻓﻢ ﻣﻮﺝ ﻣﻴﺰنند...
ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻲ ﺗﺎﻥ ﺭﺍ ﻗﺪﺭ ﻣﻴﺪﺍﻧﻢ...
ﻭ ﺁﻧﺮﺍ ﺩﺭ ﺳﻴﻠﻮﻱ ﺟﺎﻥ...
ﻧﮕﻬﺪﺍﺭﻱ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﮐﺮﺩ...
ﺧﻮﺷﻪ ﻫﺎﻱ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺑﻠﻨﺪﺗﺎﻥ ﺳﺒﺰ...
ﻭ ﺭﻳﺸﻪ ﭘﺎﮐﺘﺎﻥ ﭘﺎﻳﺪﺍﺭ ﺑﺎﺩ...❤️
ﺳﻼﻡ....
ﺻﺒﺢ ﺑﺨﯿﺮ...
روز خوبی را برایتان آرزومندم...
صلوات ❤
- ۱.۹k
- ۲۵ دی ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط