{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میگن "درد" رو ازهر طرف بخونی میشه "درد"... ولی "درمان" رو

میگن "درد" رو ازهر طرف بخونی میشه "درد"... ولی "درمان" رو از آخر بخونی میشه "نامرد" مواظب باش واسه دردت به هر درمانی تن ندی
دیدگاه ها (۲)

بسم الله🤔 🤔 🤔 🤔

#عاشقانه #عاشقانه_های_من #عشق #رابطه #تعهد #وفاداری #زیبا #خ...

برده عمارت جئون

روغن هلکسیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط