{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

-با هیچکَس مهرَبونـ نباشـ{👿 🖐 🏽 }

-با هیچکَس مهرَبونـ نباشـ{👿 🖐 🏽 }
-کَسی بلد نیست جُبران کنهـ{🐷 🐚 }
-همع فِکر می کُنن وظیفَتهـ{💦 🍃 }
دیدگاه ها (۱)

دوسش داری؟؟؟-آرهازکجا میدونی؟؟-چون هیچ چیزحس نداره بدون اون

پنجره را برای ماهجهان را برای توتو ❤ ️را بری دوست داشتنکنار ...

#خدا #توکل #زندگی #آرامش#توسعه_فردی #موفقیت_فردی #رشد #فکر #...

پارت ۱۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط